Jak uzyskać certyfikat?
W celu pobrania certyfikatu należy wykonać następujące kroki:
Krok I - Wybierz zakres tematyczny z którego będziesz się szkolił czyli
np: Szkolenia menedżerskie, Zarządzanie pracownikami, Rozwój osobisty itp.
Krok II - Przejdź wszystkie szkolenia z danej kategorii - pominięcie
chociażby 1 szkolenia nie pozwoli przejść do kolejnego etapu
Krok III - W celu podsumowania i sprawdzenia posiadanej wiedzy rozwiąż
TEST upoważniający otrzymanie certyfikatu. Test znajduje się w oknie "Panel Klienta" (strona główna) trzecia zakładka "Testy/certyfikaty".
Klikając na przycisk "start" uruchomisz test
Krok IV - Pozytywne rozwiązanie testu umożliwi pobranie certyfikatu. Po uzupełnianiu danych w pobranym dokumencie pdf (certyfikacie) możesz go wydrukować. Równocześnie w panelu klienta w zakładce "Testy/certyfikaty" (kolumna "Uzyskane certyfikaty") pojawi się opcja umożliwiająca pobranie certyfikatu